среда, 29 августа 2012 г.

Модуль11. Рефлексія

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку найефективнішим для навчання моїх учнів буде вміння проводити дослідницьку роботу, створювати власні блоги, портфоліо та презентацію. Я навчилася користуватися сервісами web2.0.

Модуль 10. Рефлексія

В даному модулі ми працювали над планом впровадження теми. Я зрозуміла, як можна використовувати комп'ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, допомогти учням будувати своє власне навчання. Основою якісного навчання є уміння розумно поставлені запитання. Це провокує змістовні зв'язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Для створення навчального процесу важливим є поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегія впровадження проектів.  

Модуль 9. Рефлексія

В цьому модулі ми працювали з wiki. Ми створювали та заповнювали wiki - сторінки та посилання.

Модуль 8. Рефлексія

Ми познайомились в даному модулі з методами та формами оцінювання. Я обрала такі методи оцінювання, як оцінювання вчителем, взаємоперевірка, самооцінка, колективне оцінювання, оцінювання портфоліо.

Модуль 7. Рефлексія

У даному модулі мені було запропоновано створити приклад учня. Я обрала публікацію та блог. Пропоную вам переглянути блог учня.

понедельник, 27 августа 2012 г.

Модуль 6. Рефлексія

В цьому модулі ми обговорили основні питання педради і вивчили, що треба оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету.

Модуль5. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені працювати з Google-документами, користуватися Інтернет-ресурсами, створювати тести та імпортувати їх на віртуальний диск.